Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu
Mapa serwisu
Zaloguj
/
Firma
/
Ludzie
zalogowany: Użytkownik anonimowy
Menu
Firma
Strona główna
O Firmie
Doświadczenia
Ludzie
Oferta
Klienci
Kontakt
Szukaj w serwisie
Galeria
Mapa serwisu
Mapa serwisu
Biuro Badań i Analiz Społecznych
Firma
Strona główna
O Firmie
Doświadczenia
Ludzie
Oferta
Nasza oferta
Szkolenia
Przykładowe programy szkoleń
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Profesjonalna obsługa klienta
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Rozwijanie umiejętności obsługi klienta
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Obsługa klienta i budowanie wizerunku firmy
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Obsługa klienta przez telefon – Telemarketing
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Techniki sprzedaży
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Negocjacje handlowe i wywierania wpływu
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Zarządzanie jakością obsługi klienta
Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Kierowanie obsługą klienta
Budowanie zespołów || Umiejętności pracy zespołowej
Budowanie zespołów || Podnoszenie potencjału zespołu
Budowanie zespołów || Zasady i metody pracy zespołu zadaniowego
Budowanie zespołów || Komunikacja w zespołach pracowniczych
Budowanie zespołów || Diagnoza i budowanie zasad współpracy zespołu
Budowanie zespołów || Współpraca między zespołami
Budowanie zespołów || Twórcze wykorzystanie konfliktów w zespole
Zarządzanie zespołami pracowników || Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołami pracowników || Kierowanie zespołem zadaniowym
Zarządzanie zespołami pracowników || Zarządzanie konfliktami w zespole
Zarządzanie zespołami pracowników || Skuteczne motywowanie pracowników
Zarządzanie zespołami pracowników || Zarządzanie zasobami ludzkimi
Zarządzanie zespołami pracowników || Zarządzanie firmą zorientowaną na klienta
Zarządzanie zespołami pracowników || Zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołami pracowników || Marketing personalny
Zarządzanie marketingowe || Budowanie strategii marketingowej
Zarządzanie marketingowe || Analiza strategiczna
Zarządzanie marketingowe || Budowanie planów marketingowych
Zarządzanie marketingowe || Segmentacja rynku
Zarządzanie marketingowe || Prowadzenie badań marketingowych
Zarządzanie marketingowe || Projektowanie, zlecanie i ocena badań rynku
Zarządzanie marketingowe || Budowanie strategii i planów promocji
Zarządzanie marketingowe || Ocena skuteczności promocji
Zarządzanie marketingowe || Organizacja i zarządzanie działem marketingu
Zarządzanie marketingowe || Zarządzanie marketingiem wewnętrznym
Zarządzanie marketingowe || Marketing usług – zarządzanie i kontrola
Komunikacja społeczna || Komunikacja społeczna i budowanie wizerunku– PR w praktyce
Komunikacja społeczna || Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa
Komunikacja społeczna || Komunikacja wewnętrzna w firmie
Komunikacja społeczna || Przygotowanie i prowadzenie prezentacji publicznych
Komunikacja społeczna || Redagowanie treści prezentacji
Komunikacja społeczna || Praktyczne aspekty współpracy z mediami
Komunikacja społeczna || Komunikacja perswazyjna – zasady i metody wywierania wpływu
Komunikacja społeczna || Techniki negocjacyjne w prowadzeniu sporów
Komunikacja społeczna || Umiejętność prowadzenia szkoleń i warsztatów
Komunikacja społeczna || Prowadzenie spotkań i narad
Doradztwo
Przykłady projektów doradczych
Badania
Przykładowe zakresy badań
Klienci
Klienci
Kontakt
Kontakt
Napisz do nas
Firma
|
Oferta
|
Klienci
|
Kontakt
|
Mapa serwisu
Projekt i wykonanie
mbnet.pl
- serwis zbudowany w technologii
mCMS