Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Zarządzanie marketingowe || Analiza strategiczna

Zarządzanie marketingowe

Analiza strategiczna

Szkolenie przeznaczone jest dla wyższej i średniej kadry zarządzającej oraz przedstawicieli działów marketingu i sprzedaży

Cele kursu jest zapoznanie uczestników z zakresem i metodami analizy strategicznej, ukazanie roli analizy strategicznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, wskazanie praktycznych sposobów samodzielnego przeprowadzania analizy strategicznej, dostarczenie praktycznych wskazówek ułatwiających organizację SIM w przedsiębiorstwie

Program ramowy
  • Przedmiot i zakres analizy strategicznej
  • Analiza makrootoczenia
  • Analiza otoczenia konkurencyjnego
  • Analiza zasobów wewnętrznych
  • Analiza potencjału wewnętrznego (metody portfelowe, analiza kluczowych czynników sukcesu)
  • Ocena potencjału firmy: analiza SWOT
  • Instrumentarium – system informacji marketingowej jako niezbędne narzędzie do przeprowadzania analizy strategicznej firmy
  • Praktyka przeprowadzania analizy strategicznej – jak zrobić to samemu w sytuacji posiadania niepełnych danych rynkowych
  • Od analizy do planowania
Czas trwania: 2 dni