Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Zarządzanie marketingowe || Budowanie planów marketingowych

Zarządzanie marketingowe

Budowanie planów marketingowych
Warsztaty implementacyjne

Szkolenie przeznaczone jest dla wyższej kadry zarządzającej, kierowników szczebla operacyjnego i specjalistów ds. marketingu.

Celem kursu jest zapoznanie uczestników z rolą, zakresem i znaczeniem planu marketingowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem, przekazanie praktycznych umiejętności w budowaniu planu marketingowego, dostarczenie praktycznych doświadczeń w projektowaniu najważniejszych elementów planu marketingowego.
Szkolenie może być prowadzone w formie warsztatów implementacyjnych poświęconych planowaniu rzeczywistych rozwiązań wdrażających strategię firmy. działania.

Program ramowy
  • Plan strategiczny a plan marketingowy
  • Rola planu marketingowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Proces określania celów operacyjnych
  • Określanie rynków docelowych – segmentacja rynku
  • Dobór instrumentów planu marketingowego i zarządzanie nimi (produkt, cena, promocja, dystrybucja).
  • Organizacyjne i finansowe aspekty projektowania i wdrażania planu marketingowego
  • Wdrażanie i kontrola realizacji planu
Czas trwania: szkolenie -2 dni, warsztaty implementacyjne – 2 x po 2 dni