Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Zarządzanie marketingowe || Segmentacja rynku

Zarządzanie marketingowe

Segmentacja rynku

Szkolenie przeznaczone jest dla wyższej kadry zarządzającej, kierowników szczebla operacyjnego i specjalistów ds. marketingu.

Celem szkolenia jest przedstawienie znaczenia segmentacji rynku dla prowadzenia skutecznego marketingu docelowego, pokazanie kryteriów segmentacji, nauka metod prowadzenia segmentacji rynku, pokazanie praktycznych przykładów segmentacji rynku

Program ramowy
  • Segmentacja rynku jako podstawa marketingu docelowego
  • Procedura segmentacji rynku
    • proces segmentacji
    • kryteria segmentacji rynku konsumpcyjnego
    • kryteria segmentacji rynku przemysłowego
    • warunki poprawności segmentacji
  • Warsztaty z prowadzenia segmentacji rynku
  • Siedem kroków segmentacji rynku
  • Wybór rynku docelowego
Czas trwania: 1 dzień