Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Zarządzanie marketingowe || Organizacja i zarządzanie działem marketingu

Zarządzanie marketingowe

Organizacja i zarządzanie działem marketingu

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej przedsiębiorstw, kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, szefów działów marketingu

Celem kursu jest zbudowanie zrozumienia praktycznych implikacji zarządczych marketingowej orientacji przedsiębiorstwa, pomoc w określeniu zadań działu marketingu w firmie – oraz efektywnych metod ich realizacji, pomoc w zbudowaniu założeń marketingu wewnętrznego w firmie,  przedstawienie różnych modeli organizacji komórki marketingowej w zależności od specyfiki przedsiębiorstwa, prezentacja możliwych metod zarządzania projektami i personelem działu marketingu, wspólna analiza informacyjnych podstaw i konsekwencji zarządzania marketingowego, praktyczne ćwiczenia z zakresu planowania pracy działu marketingu

Program ramowy
  • Miejsce i rola marketingu w przedsiębiorstwie
  • Zadania działu marketingu w przedsiębiorstwie
  • Organizacja działań marketingowych w firmie
  • Marketing wewnętrzny jako drugi obszar działalności działu marketingu
  • Zarządzanie pracą i personelem działem marketingu
  • Zarządzanie informacją marketingową w przedsiębiorstwie – jako podstawa planowania, wdrażania i kontroli działań marketingowych
  • Planowanie pracy działu marketingu
Czas trwania: 3 dni