Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Zarządzanie marketingowe || Budowanie strategii i planów promocji

Zarządzanie marketingowe

Budowanie strategii i planów promocji

Szkolenie przeznaczone jest dla wyższej kadry zarządzającej, kierowników szczebla operacyjnego i specjalistów ds. marketingu i PR.

Celem szkolenia jest dostarczenie podstawowej wiedzy i umiejętności praktycznych dotyczących planowania i kontroli działań promocyjnych, przekazanie podstawowych instrumentów umożliwiających samodzielne planowanie kampanii promocyjnych, dostarczenie narzędzi oceny skuteczności i opłacalność  prowadzenia promocji, wzbudzenie refleksji nad skutecznością podejmowanie niekonwencjonalnych sposobów promocji

Program ramowy
  • Miejsce promocji w strategii marketingowej firmy
  • Określenie rynku docelowego jako podstawa planowania
  • Zarządzanie podstawowymi elementami promocji: reklamą, promocją w miejscu sprzedaży, akwizcją, public relations
  • Projektowanie instrumentów promocji
  • Budowanie planu promocji
  • Kreowanie treści promocji
  • Badania skuteczności promocji
  • Organizacyjne i finansowe aspekty prowadzenia działań promocji
Czas trwania: 2 dni