Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Zarządzanie marketingowe || Marketing usług – zarządzanie i kontrola

Zarządzanie marketingowe

Marketing usług – zarządzanie i kontrola

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej przedsiębiorstw, kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla, szefów działów marketingu

Celem szkolenia jest  zapoznanie kadry menedżerskiej ze specyfiką zarządzania firmą usługową, przekazanie kwalifikacji w zakresie budowania strategii marketingowej firmy usługowej, dostarczenie wiedzy na temat zapewnienia jakości dostarczanych usług oraz kontroli satysfakcji klientów, zapoznanie z typowymi elementami zarządzania firmą usługową

Program ramowy
  • Specyficzne cechy usług jako produktu firmy
  • Rodzaje usług
  • Jak planować strategię marketingową w firmie usługowej
  • Projektowanie usługi
  • Zarządzanie jakością usługi
  • Kontrola działalności usługowej
  • Organizacyjne aspekty zarządzania w firmie usługowej
  • Rola i znaczenie marketingu wewnętrznego
Czas trwania: 2 dni