Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Zarządzanie marketingowe || Prowadzenie badań marketingowych

Zarządzanie marketingowe

Prowadzenie badań marketingowych

Kurs przeznaczony jest dla kadry zarządzającej i pracowników działów marketingu, promocji i sprzedaży

Celem szkolenia jest przekazanie podstawowych kompetencji w zakresie organizacji dopływu informacji marketingowych w przedsiębiorstwie, prezentacja podstawowych metod badawczych, przekazanie umiejętności planowania badań marketingowych, nauka wykorzystania wyników badań.
Szkolenie prowadzone jest wyłącznie metodami warsztatowymi

Program ramowy
  • System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie
  • Proces badawczy - logika badania marketingowego               
  • Dobór próby - zasady i techniki                           
  • Metody pozyskiwania danych - badania źródeł wtórnych i pierwotnych   
  • Pomiar, jego poziomy i wiarygodność                       
  • Kwestionariusz jako podstawowe narzędzie badawcze               
  • Ćwiczenia z budowy kwestionariusza                       
  • Analiza wyników badań - podstawowe zasady                   
  • Przygotowanie raportu                               
  • Przygotowanie projektu badawczego
Czas trwania: wersja standardowa – 3 dni, wersja poszerzona – 5 dni