Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Obsługa klienta przez telefon – Telemarketing

Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż

Obsługa klienta przez telefon
Telemarketing


Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami firmy przez telefon. Mogą to być zarówno pracownicy działów obsługi klienta, jak i sekretarki, telefonistki, pracownicy działów sprzedaży itp.

Celem warsztatów szkoleniowych jest uświadomienie pracownikom specyfiki komunikacji przez telefon oraz wykształcenie właściwych standardów zachowań w rozmowach telefonicznych.

Program ramowy
  • Znaczenie jakości telefonicznej obsługi klienta w firmie
  • Podstawowe zasady komunikacji przez telefon
  • Standardy profesjonalnej obsługi telefonicznej
  • Identyfikacja potrzeb klienta podczas rozmowy telefonicznej
  • Werbalne metody wywierania wpływu na klienta
  • Kształtowanie wizerunku firmy podczas rozmowy telefonicznej
  • Postępowanie w trudnych sytuacjach: obsługa reklamacji
  • Asertywne techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • Organizacyjne aspekty telefonicznej obsługi klienta
Czas trwania: 2 dni