Wskazujemy drogę - razem idziemy do celu Mapa serwisu Zaloguj
Szukaj w serwisie
Szukaj
Galeria

Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż || Obsługa klienta i budowanie wizerunku firmy

Budowanie relacji z klientami – obsługa i sprzedaż

Obsługa klienta i budowanie wizerunku firmy
Od pracy dla firmy do pracy dla klienta


Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników technicznych i pomocniczych, których podstawową funkcją nie jest obsługa klientów, jednak ze względu na charakter pracy mają z nimi częsty kontakt wpływający na budowanie wizerunku firmy.

Podstawowym celem warsztatów jest uświadomienie pracownikom pomocniczym i technicznym znaczenia, jakie ich kontakt z klientem ma dla wizerunku przedsiębiorstwa oraz dostarczenie im podstawowej wiedzy ułatwiającej profesjonalną obsługę klientów.
Drugim celem szkolenia jest uświadomienie tej kategorii pracowników znaczenia, jakie do ich pracy przypisuje kierownictwo firmy.

Program ramowy
  • Obsługa klienta w procesie budowy wizerunku firmy
  • Zrozumieć siebie – warunek profesjonalnej obsługi klienta
  • Podstawowe uwarunkowania zachowań klientów
  • Proces obsługi klienta - zasady efektywnej komunikacji z klientem
  • Zachowania w sytuacjach kryzysowych: reklamacje, obsługa trudnego klienta
Czas trwania: 2 dni